Korištenjem naše web stranice prihvaćate upotrebu kolačića u skladu s pravilima o kolačićima.

Često postavljana pitanja

1. Kako mogu naručiti? 

Na našoj web stranici: www.b2b.lmland.hr

2. Odabrao/la sam bankovni prijenos, na koji račun mogu uplatiti?

Banka: Raiffeisen Bank: HR4224840081135432899

3. Naručio/la sam dostavu, ali nisam uvijek kod kuće. Kako mogu preuzeti paket?

Preporučujemo da navedete adresu gdje ste dulje vrijeme prisutni tijekom dana, npr. radno mjesto.

4. Kada će dostavljač dostaviti moj paket?

Dostava se obavlja radnim danima između 8:00 i 17:00 sati.

5. Što se događa ako dostavljač ne pronađe nikoga kod kuće ili se mimoiđemo?

Dostavljač će pokušati dostaviti paket još jednom, besplatno. Ako ni drugi put ne uspije, paket se vraća pošiljatelju.

6. Mogu li platiti karticom dostavljaču?

Obično je moguće, molimo da to napišete u napomenu prilikom narudžbe.

11. Gdje mogu podnijeti reklamaciju?

Pomoć možete zatražiti putem e-maila na info@lmland.hr ili telefonski na +385 916385808. Jamstvo/zamjenu/popravak možemo osigurati samo uz račun koji dokazuje kupnju.

 

 

 

Vrh stranice